Gdje je moja postelja

gdje je moja postelja

Desnom rukom zamahnem
a nogu savinem u koljenu.
Lijeva ruka i noga
ispružene su uz tijelo.

Tako se svake večeri
otiskujem u modrinu snova.
Klizim među travkama,
izvijam vretenasto tijelo
a meduze su mi svjetiljke.

Plivam od Suska, Cresa, Visa
pa sve do obale daleke Palagruže.

Zalutala sam.

Negdje sam među Jordanovim platnima,
prelazim iz odaje u odaju,
bez vrata, prozora, namještaja.
Žene u prljavobijelim haljinama
s čipkastim suncobranima
i muškarci s visokim cilindrima,
izmiču mi pred očima.
Nijemo prolaze, kao da netko nevidljiv
premješta njihove figure.

Sanjam li ja to te beskrvne svijetove
dok me moja plava postelja
čeka u okrilju spilje na Biševu?

Oglasi

O autoru Javorka Pangerčić

Pjesmama treba udahnuti život. Ne smije ih se ostaviti da budu mrtvo slovo na papiru. Pjesme treba govoriti, ponavljati, učiti ih napamet, razmišljati o riječima i naglašavati ih. S pjesmom se treba družiti. Biti s njom od jutra do večeri. Pjesmom upotpunjavati vrijeme čekanja. Pjesme su tu da se daruju, razveseljavaju, tješe i uzvisuju. Pjesmom dodirujemo onog drugog i pronalazimo stihove koje su mu u tom trenutku najpotrebniji. Pjesma je most od riječi koji povezuje dvije obale osobnosti. Posvetiti nekome pjesmu, znači dati mu dio sebe, pri tome govoreći o onome kome je pjesma namijenjena. Neka me ljudi prepoznaju po pjesmama. Neka im se pri govoru stihova zacrvene obrazi. Neka zasuču rukave i pokažu nakostriješene dlačice podlaktice, nakon odslušane pjesme. Moja pjesma postaje vaša i kroz izgovorene riječi, bivamo povezani. Ja koja dajem pjesmu i vi koji je prihvaćate.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

